guten nacht - eller hur det nu stavas^^

Så var det kväll med. Kollade precis klart på filmen "27 dresses" hade den på datan så kunde lika gärna se den, mja va ska man säga lite för blödig för mig ^^ haha. Riktig tjejfilm om man säger så.

Ja nu börjar jag bli lite småtrött vilket förhoppningsvis leder till att jag somnar ganska så snabbt nu ikväll. Fett jobbigt att bara lika vaken i sängen och inte kunna somna, har vatt så nu typ senaste 2 veckorna :/ vet dock inte varför. Eller det kan ha varit för att jag börjat gå o lägga mig tidigare, innan så la jag mig aldrig före 2-4 på natten, men nu senaste 2 veckorna har jag försökt lägga mig runt 12 snåret. Men eftersom kroppen är van vid en sak så blir det att man ligger vaken endå:/ Men ja, hoppas att det ändrar sig snart ialf!

De från jobbet har inte hört av sig än, så jag vet inte om jag fått det eller inte.. Fast det lutar inte åt det posetiva hållet känns det som,  nu när det snart är helg o allt. Fast man vet ju aldrig, hoppashoppashoppas jag får det endå! jag vill verkligen bara få det samtalet där dom säger att jag har fått jobbet. :)

Nej nu ska jag lrypa ner i sängen och nanna kudden. Sov gott alla :) pussis.

image78
mwah, så sugen man är! :)

Kommentarer
Postat av: Magnus!

Yesss äntligen helg :)
Och Rally Gotland
fest sugen är man med!

Ha det bäst Kram Magnus

2008-04-25 @ 01:49:57
URL: http://wisbymange.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0