helg!

fett underbart att det är helg, dock lite värre att jag mår piss :/ vet inte riktigt vad det är heller. har fett ont i halsen, sen har jag ont i hela kroppen med, känns som jag är i en dimma typ och inte kan fokusera på något. fett wierd.

träffa erica & caroo ikväll. hoppas bara jag m¨år bättre om en timme eller två annars får jag nog stanna hemma och bara ta det lungt ikväll.

drog och gymmade efter skolan. gick väll som det gick med tanke på hur jag mår. men fick tränat en timme ialf sen drog jag hem o fixade käk.

image134

du, trodde verkligen at du var borta men varje gång jag ser dig så känns det som jag får en kniv i magen. jag vet inte varför, för jag saknar ju inte dig, inte på det viset ialf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0