jahaapps.

image127

gimmie^^


Så närmar kvällen sig ^^ Det blev inget städande, datan kallade mer för srunden, men nu i efterhand har man lite dåligt samvete för det ja. fast o andra sidan så är rummet mysigare när det är lite smått i oordning, då hittar man allt mycket lättare med ;D höhö..

Tänkte kolla film nu, kan dock inte bestämma mig för vilken jag ska se velar mellan dessa; G.I Jane, Sweeny Todd, I am legend & Juno. hum får se vilken det blir ^^'

Skolan imorrn, kan inte direkt påstå att jag längtar men ska bli skönt att få ordning på allt (om det nu går). Jag vet att det kommer bli fett mycket jobb och plug nu fram till 2'an slutar. men det är jag själv som satt mig i denna sitsen så fins ingen annan att klandra ner på. Efter ha gjort samma misstag innan så trodde jag att jag skulle lära mig men tydligen inte. Jeje, nog tjatat om det. Jag skriver mer om det sen när jag väll fått reda på vad jag har missat och vad jag måste ta igen.

Nej nu ska jag kolla film och njuta av läsken :)

Imorgon börjar allvaret.

nedräkningen har börjat - 85 dagar kvar till is.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Du måste se: Sweeney Todd, I Am Legend och Juno! :D De är då sjukt bra :D

2008-04-14 @ 07:50:29
URL: http://evelinar.blogg.se
Postat av: sara

evelina, jo jag såg juno igår, helt okej faktikst :)

2008-04-14 @ 13:10:35
URL: http://nosugar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0