jeje.

Ugg, fortfarande massa sjuk och det verkar inte bli bättre heller =/ ska försöka ta mig till skolan imorrn om jag inte mår lika kasst som jag gjorde innan idag. blää...

Så har i princip sovit hela dagen, och lagade käk nu innan. och nu kollas det på greys anatomy :) sen finns de nog inte så mkt mer o skriva antar jag ^^ kommer nog slockna tidigt ikväll, är fett trött =/

och du lilla vän, jag ska inte störa dig mer. du verkar ju uppenbarligen så otroligt besvärad av en. men ppna munnen och säg det isf, det är så mkt bättre än att bara hålla munnen stängd. äh, jag ska sluta klaga för folk verkar ta illa upp ^^ MEN det är faktikst upp till var och en om man väljer och läsa och vad man väljer att ta åt sig.

PUNKT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0