mitten av veckan dårå.

Så var onsdagen avklarad, eller ja inte hela men nästan. Började dagen med Idrotts prov, TROR det gick bra, men man vet aldrig ;P hehe. Sen gick dagen otroligt sakta. blev dock några roliga kort som kommer här nedan^^

Ska samla ork till det sen hade jag tänkt klippa topparna, och duscha. Sen plugga inför engelska provet imorgon :/ Sen blir det hreys anatomy 21.00 :D Så får väl sätta lite fart i röven så jag hinner bli klar tills dess, sen ska jag hinna käka med. Fast mamma fixar iofs käket nu, skulle bli någon bulgur sallad, vilket är fett gott, så det ser jag fram emot :)

Nej nu måste jag tagga för att hinna med. pussis.

image143
hahahah, sofie på engelskan ^^ :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0