morgon.

man kanske skulle börja dricka sånt här så man vaknar till liv^^
image121
snacka om ångest man kan få ^^ var så fett inställd på att gå till skolan idag, bestämmde till och med vad jag skulle ha på mig o så igår. men neheej då, ist vaknar jag av jag har mobilen i handen och solen skiner ^^ fuck, tänlte jag och kollade på klockan, 10.45 stog den på ^^ jag hade iofs kunnat ta bussen 11 men känns inte lönt eftersom jag hade inte hunnit fixa mig eller nått, sen när jag väl hade kommit till skolan så hade vi bara haft en en lektion på max en timme sen hade vi slutat. Så kunde lika gärna stanna hemma, fr hade vatt fett wierd om jag bara kommit till sista lektionen ^^ Åhh, jag hatar verkligen hur jag är på morgonen. Jo visst jag vaknar av alarmet, men stänger av det igen, och ibland gör jag det i sömnen med ^^ Nån som har några tips på hur man verkligen kommer upp ur sängen på morgonen och verkligen vaknar till liv? dela gääärna med er då, så jag inte sover bort alla dagar^^

Kom på en sak nu när jag kollade igenom min blogg, jag såg Den där Mary i lördags, haha fett najs ;)

Nu ska jag gå ner och äte lite hade jag tänkt, sen städa och sen läsa lite i boken hade jag tänkt. och vänta på att oskar vaknar till liv och hör av sig :p haha :D

take care y'all. pussis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0