nattsluddran

yeah torsdags kväll. fortfarnde sjuk, och mår sämre nu än vad jg gjorde innan idag =/ jävla piss.
har ialf fått sökt ytterligare två sommarjobb nu ikväll så hoppas hoppas jag får nån av dom, för detta är verkligen bästa sommarjobbet :)

sen har jag även skickat in min anmälan till swish i sommar! ;D (Swedish international school of hockey) Fy fan vad jag längtar säger jag bara, kommer bli så fett bra. Hoppas att får lära mig massa nya stuff, teknik mässigt och sånt :)

Detta kan lätt bli en av de BÄSTA sommrarna någonsin, om det går som jag vill ;P

Nu kollar jag på seinfeld, hämtade precis ett stort glas kall oboy och en clementin som jag ska mumsa på :P haha..

Fy fan va skönt med fredag imorrn! hoppas jag bara mår bättre imorrn! Nu ska jag spela lite tills csi börjar, och efter det så ska jag nanna kudden..

pussis

haha bästa låten & bästa videon, från den där mary.
(för er som inte vet så går jag i princip alltid runt och sjunger på denna låten)
haha eller hur oskar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0