new week.

Ja så var det ny vecka igen.. ibland känns det som veckorna går snabbt, men nu känns det verkligen som om tiden står stilla :P höhö. Ialf skolan idag, hade nationella i engelska, writing delen dårå.. vetifan hur det gick =/ brukar älska just skrivdelen, men iget verkade flyta på idag så =/..

Sen hade vi idrott, jag och sofie var duktiga och åke inlines, typ nästan runt hela lerberget :) Därefter hade vi en kort histria lektion sen slutade vi.. och nu sitter jag här hemma o lökar, ska bara samla lite ork sen måste jag städa rummet. Sen ikväll blir det psykologiplugg för hela slanten, prov imorrn så. verkar dock inte så svårt, så det ska väll forhoppningsvis gå bra :P

Åh, jag sparar det bästa till sist. Dom från möllehässle skulle ju ringt nu i veckan vare sig jag fick jobbet eller inte eftersom jag var på anställningsintervju förra söndagen. Så jag satt där framför tv'n och käkade mackor så ringde telen, så på torsdag-1maj ska jag provjobba mellan 1700-2200. Fett great! :D Hoppas det går bra nu med så jag får jobbet :) men det är ialf ett steg närmare nu :)

Nej nu ska jag städa, yippi - öhh..

pussis..

image146
Me like you alot. <3

Kommentarer
Postat av: Magnus!

Lycka till Sara hoppas det går bra på jobbet och att det blirt ditt!

Kram

2008-04-28 @ 23:38:33
URL: http://wisbymange.blogg.se
Postat av: sara

tack magnus! hoppas jag med :)

2008-04-29 @ 16:05:08
URL: http://nosugar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0