så var helgen över.

har haft en fett bra helg. spontan & bra.
orkar inte berätta va jag gjort så det får va. :P haha

skolan imorrn, nu är jag frisk ialf, så känner mig faktiskt lite taggad för det. Nu ska jag & måste jag fixa detta alltså, börja vara seriös och klara av skolan med. om jag inte gör det jag ska så har ni från och med nu tillåtelse att skrika på mig & slå till mig. jag måste lära mig :P

Sökte nya jobb i fredags. Fick svar från ett av ställena direkt, de skulle hra av sig nu i veckan, så blir förhoppningsvis intervju snart. hoppashoppas! Det lät ialf lovande, eftersom de svarade på min ansökan med att "din ansökan  ser intressant ut, och ser fram emot att få träffa dig personligen":) MEN nu ska man inte ta ut flr mycket i förväg, ifall det nu inte skulle bli nått menar jag. men vi frå se, jag berättar sen när jag vet mer om det :P

Yepp, imorrn börjar träningen igen för min del, efter ett tags uppehåll och så. Behöver verkligen komma igång med träningen så jag kommer igång med skolan med. Det åter lite mysko kanske men jag behöver verkligen träna varje dag för att orka med skolan. Känns som motivationen kommit tillbaka. Speciellt eftersom jag ska till swish i sommar, och då måste jag vara i min bästa form så :P heh.

Nej, nu ska jag byta om sen krypa ner i sängen och nanna kudden. skulle egentligen behövt läsa lite i boken, men känner att det vore meningslöst att göra det nu eftersom jag endå inte hade fattat vad där hade stått (ja, så trött är jag faktikst.) Så sov gott alla där ute, nu ska jag borsta tänderna. pussis!

image40

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad är det för jobb du har sökt?

2008-04-07 @ 07:51:07
URL: http://evelinar.blogg.se
Postat av: sara

evelina, det är på en resturang precis här i närheten av var jag bor :)

2008-04-07 @ 10:32:29
URL: http://nosugar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0