snart helg.

fett skönt torsdag idag, fredag imorrn :)

Var i skolan i dag med, känns riktigt bra faktikst. Om man bortser från ite små detaljer, men endå :) var hemma vid 4 tiden, softade lite sen började jag städa rummet. Ska nämligen flytta in min andra gaderob eftersom jag inte får plats me alla mina grejer längre. Och för att den ska få plats så var jag tvungen attt mblera om på rummet. så nu är det som jag hade det från början. Tror faktiskt det kommer bli bra, visst kommer bli trängre nu, och mindre yta att röra sig på, men o andra sidan så gör jag inte mycket mer på mitt rum än att sova och plugga typ =P Men det blir nog bra.

Nu kom mamma & pappa hem, så ska ner o säga hej o käka. sen blir det nog att vi flyttar in gaderoben, för det är det enda som är kvar nu och det kan jag inte göra själv, den e stor o tung ;P haha.

Skriver lite mer senare ikväll. pussis

image133


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0