snart!

hallooj. snart är torsdagen slut = fredag = helg! :D

provet gick piss idag, fattade ingenting, och allt jag hade pluggat in bara försvann från huvudet=/ ILLA! måste få fett bra på nationella nu annars kan de vara illa illa =/..

Ialf, var inne hos mamma på karla och höll henne sällskap, kom inte så mycket folk så var ganska så slappt, jag var o köpte fika på ebbas med, så de var mys :) Sen på vägen hem hämtade vi pappa på jobbet och därefter förde vi och köpte kina mat :) Vilket blev ännu mera mys ;D Så nu är jag helt övermätt ^^

Micke fyller 20 imorrn vilket betyder att det är middag&lite partaj hemma hos honom. Jag har dock inget att ha på mig och det är fett illa. Tänkte kolla igenom gaderoben en runda nu och se efter ifall där finns nått man sy om eller så^^ Hoppas jag hittar något, annars ere probleem. Nej nu ska jag ner och hämta nått räkchips som bev över från middan sen ska jag sy&tråckla.

Hoppas ni får en trevlig kväll :) pussis.

image144

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0