sunday

jahapp så var det söndag o fan va snabbt helgen har gått =/

Om en timme, dvs 16.00 så ska jag jag till erikslund, ska dit och ha möte&middag med laget. Blir väll prat om den gångna säsongen och om den kommade. Hm, ah får se vad det blir. Kan väll inte säga att jag är direkt taggat för att dra dit och höra deras tjat^^ Men vafan, får bjuda lite på mig själv. yesyes.

Är fett nervös inför kommande vecka då jag får svar om jag får jobbet eller inte, hoppas som fan att jag får det. Jag vet att jag tjatar ganska så mycket om det. men vafan det hade vatt perfekt sommarjobb och i really need the cash.

Har suttit och spelat lite träiga onlinespel fram till nu, finns inte så mycket mer att göra. Oh just det jag laddade mer massa låtar med paramore igår så ska ju lyssna igenom dom med. Hörde en bra låt med dom på mtv så tänkte kolla in va för stil deras andra låtar har. kanske är nått bra, man vet aldrig =P hehe.
this is the song ialf.


nej nu ska jag lägga in musik på mobilen, ciaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0