thursday

Här sitter jag och hostar för mig själv ^^ den jävla hostan har dock inte blivit bättre, eller imellan åt känns det bra, sen så hostar jag som fan. hums, wierd ialf. hopppas det försvinner snart ialf!

Har gjort mig i ordning så väntar mest på att klockan ska bli 12 sen ska jag dra till skolan. Eller jag måste iofs packa väskan o fixa frillan lite till, så får nog fixa det^^

Litteraturprov i engelska idag, yehay, eller inte. Är fett osäker när det kommer till det, för dels kan jag inget om engelsk litteratur, sen för den andra delen fattar jag inte ett piss av dom dikterna vi har fått som ska läsas igenom innan provet. Ska försöka läsa igenom dom en gång till på bussen, sen får det bära eller brista.

Sen efter skolan ska jag in till stan och till karla hade jag tänkt, mamma jobbar idag så tänkte droppa förbi och säga hej o så :) Har endå inget bättre för mig.

Nej nu börjar jag få bråttom. Ha en bra dag alla! :) pussis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0