tisdag - tisdag


image84
har fastat framför the hills - season 3 ^^  sånt äre.
menialf, bloggen verkar har vatt nere några dagar för inget har funkat me den typ, så ja. spelade ialf match i söndags i jonstorp, och äntligen var det min tur att näta, två gånger dessutom & i samma byte. oj oj oj :D fett najs var det ialf. lite segt dock att säsongen är slut, men ja så är det väll. så blir hårdträning hela sommaren, sen antagligen iväg på läger med så de blir fett de med ^^

Håller på bli fett sjuk igen med antar jag.. nyser och har mig konstant, inte lika trevligt men ja. blir att man får kurera sig och bara sitta och löka.

sen kommer min nuttepluff hem på fredag med och det kommer bi så fett underbart, saknat dig så! <3

nej, nu ska jag knarka lite ipren, krypa ner under täcket och tycka lite synd om mig själv.. det behövs faktiskt ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0