tisdag.

jahapps. har inte egentligen så mycket att säga. kom precis hem från karro, cyklade dit innan så vi har snackat o käkat glass :) och igår var jag ute och gick en runda med erica. mysigt :)

Min hosta har blivit värre, det känns som jag hostar sönder hela halsen typ =/ Gör fett ont och tappar rösten lite då och då. hoppas verkligen den försvinner till helgen ialf. Fett jobbigt att vara sjuk.

Ja det var väll det. Ska plugga lite ikväll hade jag tänkt, idrotts prov imorrn, och eftersom det är slutprovet så måste jag ialf klara det, fast det tror jag faktikst att jag gör,så svårt kan det inte vara ^^

nej nu ska jag nörda vid datan lite och sen softa :p puss.

image141
Darling, jag saknar dig så otroligt jävla mycket, kom hem!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0