tuesday.

yeah, fick sms imorse om att min mobil var klar. så jag taggade till väla och det visade sig att jag fick en ny mobil med hela kittet, mja man klagar ju inte men endå ^^  först funderade jag om jag skulle byta till nån annan modell men eftersom jag är smått kär i min så ger jag den en sista chans att inte fucka sig :P haha. men känns skönt att ha min skönhet tillbaka ialf ;D

Imorgon kommer sanningen eller vad man ska säga. 06,30 ska jag upp. sen skolan 08.30. ugg, är FETT nervös och allt som ingår där. vet inte varför egentligen, eller jo men vill inte berätta. höhö. sen hade tydligen marie (min mentor) ringt hem nu ikväll, men eftersom jag inte var hemma så blev det som de blev.

Allt jag kan säga är att jag innerligenhoppas att jag klarar 2'an, annars vet jag inte riktigt vad jag tar mig till.

Jag funderar på att byta namn på bloggen eller ialf sätta lösen på den, trött på att folk som inte ska läsa egentligen gör det endå och klagar ^^ jag menar det är ju endå min blogg, och jag sriver bara vad jag tycker. och jag tycker inte att jag snackat skit om någon, eller vad tycker ni som läser?

Nu är jag fett törstig så ska hmta dricka och invänta csi. :) pussis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0