utgång.

kom hem vid 6 tiden, men hann inte mer än precis hem och vända för pappa ville att jag skulle följa med och handla, så det var bara att sätta sig i bilen och bege sig till city gross. Sen när jag väl kom hem igen efter ett bra tags handlande så började vi med maten, tacos och det var fett gott :) Käkade och softade, sen insåg jag att klockan var 9 och att jag hade sjukt bråttom, skulle nämligen ta bussen 22.00 från höganäs. Så det var bara att slänga på sig kläder och sminka sig på bussen :p

Väl i stan mötte jag upp Qixz & co, eftersom Qizx fyllde 20 igår, GRATTIS! :) Sen blev det vip kön rakt in på tivvan där vi var hela kvällen. Riktigt roligt kväll må jag säga :) Sen brjar man närma sig en större kris nu när alla omkring en fyller 20, snart är det ju min tur med :s eller ja, snart och snart, i oktober, men fan tiden går snabbt, framförallt sommaren.

Träffade Marcus och mattias på nattbussen hem igår med, har träffat dom varje helg när jag vatt ute. men dom e trvliga, och dessutom så bor markus där jag bodde innan, vilket betyder att han bor hållplatsen innan mig, vilket i sin tur betyder att jag får sällskap i princip hela vägen hem, och det är najs :)

Sov typ halva dagen idag, sen nu bara degar jag runder, och velar om jag ska pallra mig till helsingborg, lund eller bara va hemma ikväll.. Hade dock vatt fett najs att bara chilla hemma ikväll, se en fet film, käka gott, och sen knapra på några chips. Vi har BÅDE goda chips och pepsi hemma, så ni måste förstå att det lockar. är bara lite lakrits som jag saknar ^^ höhö..

Nej nu ska jag bränna över lite filmer så man har nått att kolla på ikväll.. pussis.

image125
bild från igår - dock en av de värsta från min sida, men vafan orka bry sig.
på bilden: nån snubbe, dekoy, jag, vita kaninen. riktiga namn fastnar inte hos mig, men smeknamnen gör.

Kommentarer
Postat av: Magnus!

Vad umgås du med för grabbar igentligen dem ser typ ut att vara 14 eller nått hehe ;-p

Puss Magnus Ps söt tjej för övrigt på bilden :)

2008-04-15 @ 21:20:22
URL: http://wisbymange.blogg.se
Postat av: sara

haha, men det var första gången jag träffade dessa, var polare till en kompis =P och nej dom är faktiskt 18-19 :p haha..

2008-04-15 @ 21:26:20
URL: http://nosugar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0