week 14 - day 2

jahapp då var det tisdag igen ^^ fuck vad jag längtar till helgen. sjukt alltså.

Gott att HV vann igår, ny match imorrn, två segrar fråm SM-guld. Ska även träffa Erica efter skolan imorrn, ska ta en runda i parken eller nått antar jag & snacka, var fett längesen vi sågs =/ Eftersom det är hockey imorrn och erica inte är så intresserad så blir det bara att vi ses en lten runda, men det är definitivt bättre än inget alls.

Ugg, skolan imorrn. Jag fasar redan ^^ Det är verkligen sjukt vad jag längtar till sommaren, att få jobba (förhoppningsvis), åka på läger och bara glassa med polare. helt underbart, och sweden rock så klart! :D Men jag ser mest fram emot lägret :)

Yeah, nu ska jag kolla på säsong 4 av OC hade jag tänkt. Harinte kollat på de sista avsnitten så får ta och göra det nu ju. Zappade förbi det igår på tv'n. då visades sista avsnittet i säsong 3, då marissa dog. då fick jag smått oc astinens. visst serien dog mer eller mindre med marissa men endå. Sen kommer det inte ut nya avsnitt på nätet av Thi Hills förränns på måndag, så har inget annat att kolla på. Funderar dock på att skaffa alla säsongerna av OTH, men har inte orkat =P haha.

Nej nu ska jag kolla OC. puss hej!image129

bild från 1'an, när vi va i sthlm. då skolan var rolig. Miss it!

Kommentarer
Postat av: Magnus!

Åhh en sväng i parken låter mysigt :) Om det är fint väder förstås,

Själv får man mecka bil hela dagarna mindre kul,

Men sara nu har du missförstått det hela, serien blev ju bäst i säsong fyra när hon som hon heter i verkligeheten Willa Holland kom med i serien, då gick det inte att missa ett avsnitt :)

Puss

2008-04-15 @ 22:55:27
URL: http://wisbymange.blogg.se
Postat av: sara

magnus, haha och vem är det då? caitlin eller? .p haha. nej oc var bäst när marissa var med. puss

2008-04-15 @ 23:22:23
URL: http://nosugar.blogg.se
Postat av: Magnus!

Japp Catlin mmmm

2008-04-15 @ 23:26:18
URL: http://wisbymange.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0