yup.

Angående vad jag skrev innan idag, jag letade upp min gamla klockradio som nu har blivit i kopplad och placerad på tv'n. Så när den ringer måste jag helt enkelt gå upp ur sängen för att stänga av den. Och med tanke på hur högt den tjuter så kommer jag vakna till liv (hoppas jag ialf, men det märker vi imorgon.)

Kollar på hockeyn nu, yeah! nu fick äntligen hv in den igen. lhc leder med 4-2 nu, men vaffan det är hela tredje och typ halva andra kvar så.. I flrsta spelade dock Hv så idiotiskt dåligt, fattar inte riktigt vad som hänt, jag b´menar de briljerade ju sist när de slog ut timrå. men det är ju bäst av 7 matcher och vad kan i princip hända.

Pappa kom precis hem vilket betyder att det blir käk snart, Lasagna = FETT GOTT! :) Som det känns idag så är jag fett taggad på att träna imorrn, så nån som är sugen att haka på? :)

Sen angående helgen är jag förvirrad, som vanligt. Visst planera har jag, men alla varkar öndra sig hela tiden och inte verka veta ut eller in längre.. åh, jag blir bara så trött alltså. på allt. snälla ge mig sommarlov och hockey.

oj oj, nu luktar det fett gott. får dra mig ner o käka, eller ja om 2 min när perioden är slut vill säga :) haha

image122
karro & jag förra helgen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0