a thin line.

13:47     vaken men fortfarande as trött. gick upp för en timme sen typ. Visst det var skönt att sova, men jag hade lätt behövt sova mist lika länge till. jag fattar inte varför jag är så jävla trött hela tiden =/. not fun.

Idag ska jag bara ta det lungt och softa. marcus kommer hem idag så vi ska förmodligen ses senare ikväll :) ska bli riktigt skönt faktikst, jag menar även om jag inte har kännt han så länge så kommer vi jäligt bra överrens.

Idag är jag dessutom så extremt nära på att bara bryta ihop och få ett sammanbrott eller vad man nu ska säga, det finns verkligen inga ord som kan förklara hur trött jag är på allt&alla här omkring. Jag vill bara ta mitt pick&pack dra härifrån och inte komma tillbaka. (okej det finns vissa som jag isf skulle sakna).. Höganäs är verkligen en riktig håla där alla känner alla, och alla håller på med alla. Det är verkligen så både killarna & tjejerna går laget runt. (visst det kanske är okey för vissa, men jag tycker bara det är så jävla äckligt.)

Så snälla låt mig ta studenten nu istället så ag slipper vänta ett år, sen kan jag bara dra härifrån och aldrig mer komma tillbaka. För det är så jag vill ha det.

Allt har ett slut, förr eller senare. Visa saker är inte ens lönt att lägga ner tid på längre. Jag lärde mig en del igår. Det är i sånna stunder man verkligen får reda på vilka ens riktiga kompisar är. En annan sak som slog mig igår, det var när en gammal kompis kom fram till mig och frågade vad som hade hänt. "vad är den glada sara jag känner?" "det är din grej, det är så man känner igen dig, du är alltid glad."Det var när han sa det, det var då jag insåg hur jävla nere jag egentligen är. Hur jävla mycket skit det är jag står ut med och går runt med inom mig. Jag har förändrats, men det är fan inte till det bättre. Jag måste göra något åt det, vad det nu än är. Jag vill ha mig själv tillbaka. Jag vill vara lycklig. Jag vet inte vad jag ska göra eller hur jag ska göra det, men på något vänster så ska jag nog lista ut hur jag hittar tillbaka.

(måste bara tilläga en sak till, sara är underbar; jag  var tvungen att vänta i två timmar i höganäs på bussen, då kom sara och höll mig sällskap, tack hjärtat :* även om det låter som en liten sak så betydde det oerhört mycket för mig.)


lycka.

Kommentarer
Postat av: Emelie

ska vi ses någon dag innan skolan börjar ? Puss!!

2008-08-03 @ 17:33:40
URL: http://icomeundone.blogg.se/
Postat av: Erica

Varför väntade du på bussen i två timmar? :/

2008-08-03 @ 20:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0