back to school

16:24   Så var "första" skoldagen avklarad =P Vi gjorde i princip ingenting, läraren bara snackade lite sen stack vi hem =P
Efter skolan bar det av till väla (igen), denna gång med sofie & linnea (: Jag införskaffade mig en snygg tröja;

Dock så är den mycket snyggare på mig, bild kommer väll så småningom ;P

Nu ska jag byta om oah göra mig i ordning, kvart över kommer erica och hämtar mig sen blir det malmö och MILLENCOLIN, gosh så överlycklig jag är ;) HAHA.

Nu har jag lite brådis, men hare fett, för jag kommer ha det helt underbart ;)

take care, puss

Kommentarer
Postat av: Sofie

Den var verkligen jätte fin!

2008-08-21 @ 19:31:01
URL: http://annasofiew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0