bored

00:12    Så var man hemma från jobb och allt, eller mja, jag var hemma redan vid 10 men endå.. Var inte så värst mycket att göra idag, det var en jämn ström med kunder hela tiden i princip. Men det var faktiskt roligt idag. Ullis hade sin sista dag idag så det var iofs lite tradigt, men vi ses igen när det är dags för turan ;) oj oj, det kommer garanterat gå vildt till, speciellt när chefen bjussar ;)

Sen får jag passa på och säga grattis till erik, som fyller 18 idag, så GRATTIS! :)

Förresten, på tal om inget så är jag mega nöjd med hur mitt hår blev. Jag har ju som sagt färgat det och till sist blev det bra. Någon bild kommer upp när jag orkar fixa frillan och så, jobbar all the time och då ser man förjävlig ut =p haha.

Imorgon jobbar jag 17-23, förhoppningsvis så kan jag gå tidigare, men får se hur det blir.. Ska kanske ut och´röjja på kvällen, men beror helt på när jag kommer från jobb, och hur jag tar mig in+hem från stan.

En annan lite chockerande sak är att jag börjat lyssna lite smått på in flames :O, Det började med att jag spelade "take this life" på GH sen skaffa jag lite låtar med dom sen e man lite smått fast. Men, mja. jag vet inte riktigt vad jag tycker om dom än. Jag behöver lyssna lite mer på dom först =p

Nu ska jag lyssna klart på en låt sen tror jag att jag drar mig mot sängen..

puss.


jag avslutar genom att slänga upp en gammal bild på mig ;)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag älskar In Flames! Min pappa lyssnar på dem, så jag började lyssna på dem när jag var 13 eller ngt

2008-08-07 @ 08:47:32
URL: http://evelinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0