dax

16:09    Om en timme går bussen från höganäs, vilket betyder att vi kör härifrån om 30-40 min skulle jag tippa på.. Är så gott som klar, ska bara välja örhänge och packa väskan ^^ sen är jag fit for fight ;P haha. Kvällens klädsel blev, mörka jeans,"stort" blått linne och håret lockat + luggen i en fläta, och svarta giftiga naglar på det ;) haha. Det kommer bilder sen efter kvällen antar jag =p

Nu är jag faktikst inte så taggad för kvällen, är riktigt seg, men det försvinner förhoppningsvis snart =P Fan, jag råkade spruta parfym i ögat, hahahah! det svider fan! :p Jag är så otroligt smidig alltså ^^

Nej nu ska jag ladda med lite musik och fixka det sista. Hoppas ni får en bra kväll, för det kommer garanterat jag ha!

take care, puss!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ha en trevlig kväll! :)

2008-08-18 @ 17:11:54
URL: http://annasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0