fin o klar

17:08    Yeahs, nu är jag helt klar, eller nästan ialf, ska bara bestämma vilka skor jag ska ha. och packa väskan. men först måste nagellacket torka! Sen bär det av till sofie. Ska som sagt käka hemma hos henne sen blir det att spela bowling, haha jag är så verkligen inte klädd för det =P Jag har klänning och allt på mig. Men vafan. Vi ska ju trots allt fira att hon fyllt 18, och då Ska man vara finklädd :)  så tycker jag ialf.

Efter bowlingen så blir det nog kajkanten som sofie sa, men jag nog hellre in till stan så jag ska försöka ta mig dit en runda ialf. MEN får se hur det blir :P haha.

Nu måste jag packa väskan i väntan på att naglarna ska torka, sen välja skor.

Hoppas ni får en bra kväll och en härlig fylla ;) haha

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0