första augusti

11:44    Vaknade för 45 min sen ungefär, var riktigt skönt att sova idag, vaknade dock av att min katt mjauade :p haha.

Idag har jag inte så mycket planer, eller nu ska jag ut i solen lite tänkte jag, läsa lite tidningar och lyssna på musik, sen när pappa kommit hem ska vi så småningom in till THA BIG TOWN höganäs ;) haha. han hade lite ärenden han skulle fixa och jag ska buya some hårfärg hade jag tänkt.

Nu ska jag lägga in lite bra musik på mobilen, sen blir det ut och pressa, så jag får liiite färg ialf, annars får det bli solariet & brun utan sol imorgon ;) haha. Fan vad det lät patetiskt ;) men what the fuck :P

Hoppas ni alla får en mega bra dag.


PUSSIS!

Kommentarer
Postat av: andréa

Ha en fin dag (:

2008-08-01 @ 11:54:19
URL: http://andreajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0