fredag!

 11:40   Det är första fredagen på hela lovet som jag inte ser fram emot. Flr detta är sista helgen innan skolan börja =/ it sucks. Vaknade ialf upp med karro, vi käkade frulle sen taggade hon hem. Gårdagen blev fylld med guitar hero och singstar ;P haha! Tänkte städa och ev slänga mig i duschen innan jobb. börjar 3 idag, lite segt i.o.m det är öppning.

Förresten oskar åkte upp idag igen, nu ska han vara inne i 3 veckor, tre jävla veckor, fatta länge det är. När han kommer hem igen så har jag mönstrat&beslutat om jag ska in i lumpen eller inte - skrämmande. Mest på tanke att han är den jag vill ska hjälpa mig göra det beslutet, eller ja. svårt att förklara.

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, jag slutar 10, och eventuellt tidigare, så det finns ju tid att göra något. fast om det inte händer något så ska jag höra med mina kusiner, dom ville träffa mig nu i helgen. (:

Nu hörde jag postbilen, så nu ska jag ut och hämta den, skriver kanske en liten rad innan jobb. annars får ni ha en bra dag.

take care, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0