glad

08:58    Min sjuka börjar släppa lite ialf, så det känns som det är på väg att bli bättre :)

Ringde pliktverket nu nästan precis och sa hur det låg till, hon tyckte som de andra och sa om jag var sjuk så skulle jag inte ditt och antagningspröva.. Så den 10 nov hade dom nästa prövning. Det var iofs jävligt överfullt på alla dagarna nu, men förhoppningsvis så klämmer hon in mig då ;)

yes nu är jag lycklig, då får jag äntligen chansen att visa vad man går för ;) och så fort infektionen lämnat kroppe så blir det hårdträning som gäller ^^ jag SKA klara detta!

Nu ska jag dock sminka mig, packa väskan och sen skjutsar pappa mig till skolan :)

Ha en underbar dag alla..

take care, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0