helsingborg

17:43   Är hemma nu igen. Dagens inköp;


Grön tjocktröja - H&M  

 
Grå mönstrad luvtröja - Carlings



Vit t-shirt - Gina Tricot

 
 Svart linne - Gina tricot


Svarta shoes - Scorett


Utöver det så blev det även trosor och en pennskrin :P

Fick en ordentlig pratstund med karro med, om ångesten och vad som hänt =p Tror jag har blivit lite klokare på det nu - Tack! Sen är man små nervös för skolan imorgon, jag vet inte varför egentligen, men det känns alltid så när en ny termin börjar. och nu börjar vi för fan i 3'an, shit alltså! Nu är det min tur att visa vad jag går för^^

Annars ikväll händer det väll inte så mycket, ska nog kolla en film och ta det lungt, det behövs faktikst. sen gå och lägga mig i tid ikväll, är fett trött. Men om jag känner mig själv rätt så kommer det sluta med att jag sitter uppe hela natten endå..

Nu ska jag lyssna på lite aggo musik och slappa.

Take care, puss

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det svarta linnet var skitsnyggt på dig.!! :) Puss! Ses imorn!

2008-08-21 @ 22:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0