home

00:15     Det blev ingen utgång ikväll för min del. När det väl kom till kritan så pallade jag inte, sen kunde jag inte lämna kisen hemma heller :P Fastnade framför filmen "shooter" med matt damon, riktigt bra film, såg den när den precis hade kommit ut, så va skoj att se den igen.

Tänkte snart dra mig till sängen med, är ganska så trött & sleten faktiskt, sen börjar jag få smått ont i huvet med, tror jag håller på och bli sjuk med =/ Har klarat mig hela sommaren, och det är ju klart att det ska komma nu när skolan börjar och det är dags för mönstringen^^ Men jag får se till att jag får i mig mycket vitaminer och sover ordentligt. Då brukar jag klara mig relativt bra =P

Hade vatt fint med lite nattlig förgiftning, men vägrar att gå ut själv i mörkret =P Får vänta tills imorgon istället.. Det är i sånna lägen man vill ha egen lägenhet med balkong. Men det kommer det med :) Nu är det inte långt kvar, börjar äntligen i 3'an nu nästa vecka. känns faktkst helt jävla underbart, för jag trodde verkligen inte att jag skulle palla med det så långt.. Sista året ska jag verkligen göra mitt bästa, ska verkligen pluga och försöka få bort mina IG'n. Så har ganska så mycket som jag måste fixa nu när vi börjar igen, men jag hoppas innerligen att allt löser sig. Det är så man längtar men endå inte på samma gång :P 3'an kommer bli bra, är verkligen så otroligt glad att jag lärt känna sofie & linnea med. Ni är verkligen helt jävla great, för de dagar som jag inte pallar skolan kommer jag endå gå dit för att träffa er ;P På tal om er så borde vi ses nu innan skolan börjar, eller hur sofie & linnea? :D

Nej nu ska jag kolla om jag hittar något nördigt onlinespel som jag kan fjönta mig med, sen nanna.

Take Care, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0