jobb again.

13:50    Vaknade av att elin ringde och väckte mig, ovanligt^^ Jobbetiderna ar blivit lite ändrade nu de kommande dagar, det påverkade dock inte mig så mycket men är ledig på fredag och det är ju alltid något;)

Idag är det 15-22 som gäller, går nog ganska så snabbt, beror lite på om det är mycket att göra eller inte.. Sen när jag kommer hem blir det en snabb städning och lite guitarhero lirande.. Jag var hos marcus igår (efter vi var på väla) och då lirade vi satan i det. Jag tror nog att jag kan lämna medium bakom mig och gå över helhjärtat på hard. FRAMSTEG ;) höhö..

Ska ner och käka nudlar nu hade jag tänkt så jag slipper käka på jobb sen, därefter blir det ombyte av kläder sen till jobb.

Hoppas alla har en bra dag och överlevde stormen igår ;)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0