kwääll


23:58
   Jadå nu sitter jag hemma hos oskar. Har firat han igår & idag. Igår var med släkten och så, och idag med kompsiarna.. Blev god mat & god fika :)

Nu sitter micke och filip och spelar någor slaktar tv-spel. och jag satt mig vid datan =P haha, det kommer lite svordomar då & då. man vafan=P

Ska snart nanna hade jag tänkt, börjar bli lite trött. Imorgon bär det av hemmåt och ska ringa till tränaren i halmstad. Eftersom de inte svarat på mina mail så får jag ta saken i egna händer och rinag dom ist. Det var ju tänkt att jag skulle träna med de imorgon men nu vet jag inte hur det blir. Får se vad de har att säga. Men tror nog att vi åker upp endå, och kollar läget och så ialf. Hoppas att det går bra :) Hade vatt riktigt najs att gå på is igen :) Sist var ju i Landskrona och det var ju nån vecka sen.

Sen är det snart dags för mösntring med, är fett nervös kan jag lova.. 3 september är det dags. Jag hoppas verkligen datt det går bra, men samtidigt vågar jag inte hoppas för mycket om ifall att det nu skulle gå dåligt och jag bli besviken. Men om jag presterar sämre än vad jag tror så kommer jag endå bli fett besviken. Visst jag hade velat träa mycket mycket mer, men å andra sidan så har jag verkligen inte haft tid. Nu är första gången jag är ledig mer än 1-2 dagar på hela sommaren. Och när jag väl inte jobbar så orkar jag inte för jag är så otroligt trött och vill sova/vila ut..

Men man kan bara hoppas på det bästa. Så är det. Hoppas att pappa ska följa med mig, tror han sa något om det så :)

Nej nu ska jag kolla runt lite till sen nanna, snart orkar ögonen inte hålla sig öppna längre ;) haha.

Ha det underbart :) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0