kwell

tjoho..

22:38    Har bara tagit det lungt ikväll, skulle egtnligen vatt med marcus, men ingen av oss orkade så vi tar det imorgon ist :P haha. Tänkte slänga igång någon film nu, men vettifan vilken jag ska se, beslutsångestdelux där alltså^^

Snackade med oskar nu innan idag, det visade sig att det hade hänt lite stuff uppe i götet så dom hade haft fullt upp. Sen sa han att han skulle ringa ikväll, men det ser dåligt ut på den fronten. Vilket är lite synd, eftersom jag hålle rpå och letar efter födelse present till han, och måste fråga han lite grejer innan jag beställer det.. Så imorrn måste han ringa annars får jag gå på magkänslan och beställa hem det jag tycker är snyggt ist :p Jag menar visst det är roligare att få något som an inte vet om att man ska få, men sen är det inte heller roligt från min sida om jag hpstar upp massa pengar på saken och det visar sig att han inte tycker om den :P Men jag tror att det blir bra endå. Hoppas bara att sakerna hinner koma fram innan han fyller år. Dom ska iofs skickas från england så man vet aldrig, men i värsta fall så får han få de i efterskott, jag f¨r hitta något litet som han kan få så länge då ;) haha.

men nog om det nu :p

Jag fick ialf snackat en del med oskar ikväll, om allt som hänt och så. Känns bra eftersom han är nog den enda som verkligen förstår mig. Men sen känns det lita tradigt, eftersom vi hörs inte av ofta, och när vi väl gör det så är det bara problem och strul som det snackas om. Fast han kommer ju hem nu på fredag tror jag att det var, sen på måndag fyller han år, så det blir nog sköj :) Jag har lite planer i huvudet, men måste få min lön först ;) haha

Nej, nu ska jag sätta igång en film och mysa lite.

Sov gott alla.

pussepuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0