lumpen

18:56  Sitter och kollar igenom de olika utbildningar som finns inom lumpen. Finns så otroligt mycket att välja mellan, eller ja man måste ju vara lämpad för det med ^^ Ju mer jag tänker på det och ju mer det närmar sig mönstringen så blir jag mer och mer sugen på att rycka in endå. Jag tror nog att jag hade trivts inom försvaret.. Det är faktiskst en häftig tanke att leka med, Att bli något inom försvaret.. Hm, ska läsa lite till så jag har lite koll på vad jag vill rycka in som. Dom rekomenderade att man skulle ha koll på det ialf, sen är det alltid bra att vara förberedd också :)

Jag är taggad. Nu är det dags för förändring. Detta ska bli bra!

take care, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0