måndag

13:34   Idag har jag varit vaken sen 11, men jag är fortfarande trött, fast det är jag iofs alltid ^^ Hade värsta konstiga drömmen inatt, om att jag och några till var med på titanic, sen sjönk nästan båten och massa grejs, det hela slutade med att vi fick lift till mölle av en äldre man, haha, jag orkar inte gå in på detaljerna ;)

Idag vettifan vad jag ska göra. Jag behöver åka till väla/stan och köpa presenter, problemet är som innan att jag inte fått min lön än. Men jag har lite kvar från förra lönen så det borde räcka till en del av presenterna. Sen velar jag om jag ska åka dit själv eller om jag ska dra med mig någon.. tufft val.. typ alla är endå värsta upptagna idag, med jobb och liknande.

Nu ska jag få tummen ur röven och klä på mig & göra mig i ordning ialf. En bra bit på vägen. Sen får vi se hur dagen blir.

pussepuss

Kommentarer
Postat av: Magnus!

Jag hade gärna gjort Väla med dig om jag varit där :)Lycka till med inköpen...

2008-08-04 @ 13:50:18
URL: http://wisbymange.blogg.se/
Postat av: Erica

Det var DÄRFÖR du undrade ;) Hoppas du hittade mycket fint :)

2008-08-04 @ 19:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0