monday

17:28    Jahapp, jag är fotfarande sjuk. Mamma är  för tillfället på apoteket och köper massa knark till mig ^^ så nu hoppas jag fan på attjag ska bli frisk! Blev dock ingen träning idag eftersom jag mådde sämre imorse än tidigare (trodde inte det var möjligt men det var det tydligen) Nu har jag även förlorat all smak på ALLT. så otroligt vidrigt att äta nu :P Blir att jag får dra o träna på onsdag ist. För imorrn slutar jag 4 sen till halmstad på sån lumoen grej, ska bli riktigt skoj faktiskt :)

Nu däremot ska jag först köra igång en tvätt sen pallra mig ner och renskriva lite anteckningar från Designen. yes vad roligt, första "riktiga" skoldagen och redan läxor =/ ugg. Men men, bara att bita ihop :P Ska se om jag hinner med att städa ikväll med, hade vatt jävligt bra isf^^

Hoppas dessutom att oskar hör av sig ikväll, annars får jag slå en pling och se om han har tid. Saknar det lilla livet faktikst.. (:

Nu har jag inte mycket mer att säga, hör av mig senare om det händer nått intressant (vilket det lär göra) ;)

take care, puss


jag hittade en mega gammal bild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0