mornin'

11:33   Varit uppe i en halvtimme, vaknade av att de klippte gräset, ugg^^ Har hunnit köra igång en tvätt med, bara jobbekläderna med endå, tröjorna är fyllda av fett fläckar som vägrar försvinna så jag testar pappas tips, att tvätta dom i 60 grader, hoppas de inte kryper nu bara =P haha. Det är ju trots allt inte "mina" tröjor utan dom ska tillbaka sen när jag slutat =P Och då hade det varit shysst att ge tillbaka rena tröjpr, men vafan man blir skitig när man jobbar..

Idag tänkte jag först åka till hbg och köpa en kalender, men det pallar jag verkligen inte, och pappa har inte tid att köra mig, så då år det vara =P Sen ska jag ju till stan/rydebäck på söndag/måndag så kan lika gärna köpa en då :p

Förresten, jag snackar med laurie nu, hon var också på swish i sommras, och hon bor faktikst i australien, så lite ballt är det endå. att man snackar med någon på andra sidan jordklotet^^ :)

Hm, om man skulle ur och träna lite, skjuta lite puckar, och hoppa lite ^^ Måste bara hitta det träningspappret då.. Hm, jag får fundera lite till. är fortfarande helt seg sen jag vaknade..

yeah, that's all.

pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0