natti

00:29   Dags att dra sig mot sängen. Är inte alls taggad för mordgondagen, utan ge mig den 3'e nu ist. jag vill möstra. aarrgh, ikväll har varit värsta pepp dagen om lumpen. nu är jag uppe i 95% säkerhet att jag vill in. Det blir bättre =P

Dock har jag lite ont i halsen, men hoppas det går över nu i dagarna. Ska försöka hinna med gymmet varje dag efter skolan nu med.. Få in lite rutin i det hela. Sen vill jag pressa mig själv med, så hur mycket jag pallar & hur långt jag kan gå. Sen är jag nog lite småkär i träning i sig själv med ;) Älskar att se när musklerna växt, eller få en komplimang att man ser biffig ut. En sån sak kan jag leva på länge :P

Nej, nu ska jag krypa ner under täcket, och kolla om jag hittar nån sändning från OS på tv'n.

Sov gott & take care, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0