onsdag

21:38   Sitter fastklistrad framför tv'n. dubbelavsnitt på projectrunway ^^ iofs så vet jag redan vem som vinner, men alltid skoj att kolla in kollektionerna :P hehe.

Idag, mja skolan var väll inget nytt.. gjorde ett till hål i örat med ^^ Vi hade en lång håla, så jag sofie & linnea drog till guldfynd och fick det gjort =P Haha och eftersom jag är känslig mot nålar så tyckte jag såklart att det gjorde asont ;P haha. Fast jag överdrev nog lite, fast nu gör det lite ont, det bränner och så :P men de blir fint sen när det läkt och ringen kommit i :)

Sen en lite mindre rolig sak, Oskar hade tydligen kommit hem igår, han hade blivit hemskickad eftersom han blivit biten av en orm när dom låg i fält. så det blev först akuten och massa serum och sånt. sen hem och till lasarettet i hbg.. Men nu verkar han må bättre ialf, har dock inte träffat han utan får lita på vad han säger, men lite creepy med ormar o så är det :s hoppas att det löser sig bara..

Ikvällblir det bara kolla på project runway, sen ska jag dra mig till sängen, vill kommai säng i tid idag eftersom jag dels ska jobba imorgon och vill bli frisk^^

Nu börjar det igen! :)

take care, puss

Kommentarer
Postat av: emma

vem vinner ? ;D

2008-08-27 @ 22:41:54
URL: http://emmalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0