onsdag



14:01
     Vatt en seg dag idag, eller mja lite.. Pappa kom hem vid 12 tiden, hade köpt med frallor hem så jag fick e go frulle :D Sen nu senaste timmen har jag försökt på tag på en doktor, jag har ringt till en sån öronnäs&hals mottagning, men det är bara upptaget hela tiden. Sen stänger de om en halvtimme så inte så bra. får bli att jag tar och ringer direkt imorrn bitti ist^^ Måste verkligen kolla upp varför jag har problem med andningen innan jag kan träna igen, vill inte riskera något, att det blir värre eller så.

Nu har jag t'nkt spela lite guitar hero, var ett tag sen sist faktikst, men för ner och hämta lite fika ;D Pappa köpte hem munkar med ;) mumma..

Sen bär det av till jobb vid 4. Hoppas det blir lungt idag.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0