plans

swish 2008 -  miss it.

23:05
   Kom precis ut ur duschen - helt obeskrivligt skönt det var att duscha idag, brukar inte tycka om det, men nu känner jag mig ren och fräsh så :) Min sjuka är det väll sådär med, den har iofs blivit lite bättre, men vågar inte säga något förränns imorrn när jag vet hur jag mår då :P

Så om halmstad och lumpenträffen; det var ju ganka så mycket som jag redan visste om, fast det var bra endå. De gick igenom mönstringen och lite olika utbildningar, sen fick vi snacka med några tjejer som låg inne och kolla på hur man bodde där. En annan lite rolig sak jag fick reda på är att man kan ringa och få sin mönstring framflyttat om man har stött på hinder eller inte känner sig förberedd. Jag trodde bara man fick göra det om man absolut inte kunde ^^ Så jag berättade hur det låg till och att jag varit assjuk nu på sistonde och så, och eftersom jag nu ska mänstra nästa onsdag(!) så rekommenderade de att jag skulle ringa och försöka få det framflyttat. Dels för att jag inte hinner få infektionen ut ur kroppen tills dess, och dels för att jag inte kan prestera till max nu, så håll alla era tummar för mig imorgon bitti och hoppas på det bästa. Gosh, jag hoppas verkligen att´jag får det framflyttat, så kan jag verkligen träna upp mig igen och prestera max. har dessutom filurat ut några utbildningar som jag är lite sugen på, och dom behöver man minst en 5'a i styrka på och 6'a i kondition för att komma in på (tjejer brukar i snitt få en 2'a på styrka och 4'a på kondition) så måste träna som fan^^

Men jag tror att jag klarar det.

Imorgon har jag lite saker som ska fixas, nämnligen följande;
- ringa och få min mönstring framflyttad (morgon)
- ringa halsdoktor och få tid för undersökning (morgon)
- läsa svenska bok
- organisera allt med skolan, om kurser jag måste läsa upp och så (mycket pill)
- städa rummet
- lägga upp träningspass

sen tillkommer säkert massa annat smått, men det får jag ta då :P haha.

Nu tänkte jag borsta mitt hår, klä på mig, hämta något att dricka, kolla klart på "don't mess with the zohan" och sen sova :P

sov gott, take care, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0