saturday

Jag längtar till studenten! ;) snartsnartsnart

13:20
    Godmorgon/Godmiddag, jag är vaken och igång. Har inte hunnit med mycket mer idag än att köra igång en tvätt.. Och när den e klar blir det en till. Sen ska diskmaskinen tömmas, och det ska städas lite^^ Rolig dag =p haha..

Jag jobbar 18-24 idag, så det är inte så långt tills jag börjar nu egentligen^^ Sen hoppas jag på att jag kan stänga tidiare och komma därifrån senast 11 med.. En anna skojsig sak är att sara & emma ska komma upp och hälsa på mig på jobb idag :) Dom tar bussen så dom är där vid 9 och sen får vi se hur länge dom stannar, får se om jag kan locka med dom hem en runda kanske, om jag nu inte slutar för sent :P

Nu däremot ska jag hitta någon tröja att ha på mig, sen laga någon mat hade jag tänkt.. Hann aldrig med frukosten innan så :P

Jag hör av mig lite sen när jag fått gjort det mesta här hemma..

Ha en underbar dag :)

Take Care, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0