sicko.


23:18
    Hemma från jobb.. Var rätt lungt idag. Känns dock fett bull att helgen är slut, känns som man inte gjort något vettigt alls^^ vilket nästan är sant.

Känns som jag blir sjukare för varje timme som går =/ Men nu orkar jag inte jurera mig längre, måste till skolan och måste träna. Så imorgon blir det träning efter skolan :) Ska riktigt köra kraften ur mig ;P haha. Det kan behövas.

Nu kollar jag på the beach, eller ja halvkollar snarare. tänkte bara skriva en rad här och så innan jag drar mig till sängen. Ska försöka gå och lägga mig i rimliga tider nu framöver, så det inte blir som det var förra terminen ^^ Men ja, en sak i taget.

Måste borsta håret med, och sätta alarmet på mobilen så jag vaknar imorgon, kan ju vara en fördel^^ haha.


Jag Saknar Min Tiger!

take care, puss

Kommentarer
Postat av: sara

haha, det är bara jag, men det visste du om ;)



ska försöka krya på mig :) puss

2008-08-25 @ 08:06:59
URL: http://nosugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0