sunday

12:49    Godmorgon y'all..

Jag är fortfarande sjuk eller snarare sjukare ^^ Hur blir man frisk egentligen? Känns som jag har försökt allt, men inget verkar fungera =/ Har låtit bli att träna nu i helgen i hopp om att jag skulle bli bättre, men på måndag kör jag igång med träningen igen, jag har inte tid att vila nu.. En av mitt livs viktigaste stunder kommer snart och då måste jag kunna prestera^^

En annan skojsig sak är att jag ska på en så kallad "tjejträff" i halmstad nu på tisdag. Det är för tjejer som ska mönstra/rycka in.. Man får information hur allt kommer gå till och lite sånt. Ska faktikst bli riktigt skoj/intressant.  Annars händer nog inte så mycket.

Jobb ikväll igen. 17-24. öh, jag pallar egentligen inte =/ Men bara att bita ihop. Hade hellre varit hemma och mystr framför en film..

Nu ska jag ner och lira lite gh och kolla tv :P

take care, puss

Kommentarer
Postat av: emma

krya på dig <3

2008-08-24 @ 14:40:07
URL: http://emmalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0