thank god it's fridag


13:50
    Fy fan vad skönt det var att sova idag, jag vaknade vid 10 sen halv sov jag fram till klockan var 1 så jääävla najs :) Jag har hunnit med och spelat en låt på GH, ska spela nån till sen ska jag slänga mig i duschen. Börjar få lite bråttom..

Senare ikväll, närmare bestämmt halv 6 ska jag befinna mig hos sofie för käk.. Har dock ångest eftersom vi inte hunnit köpa present till henne än. Hoppas hon förstår och nöjer sig med att få den några dagar sent ist (:

Jag vet inte vad jag ska ha på mig heller, elelr hur jag ska ha håret. jag har lite små tankar men ja.. Funderar på attha klänning, men vettifan.. Får testa mig fram sen efter duschen..

Nej nu får jag röra på mig lite så jag inte fastnar här.. Hoppas ni alla får en underbar fredag, för det ska nämnligen jag ha! :)

pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0