tierd

23:44    Hemma från work, var relativt lungt idag, men blev dock massa städning innan stängning, alltid segt, men tiden gick snabbt^^ Är lite små hungrig, funderar om jag ska ner och hämta en banan & ett glas oboy, dett hade suttit jävligt fint alltså. Jo det får det bli, efter jag skrivit klart..

Måndag imorgon då ja, Tura med jobb, vilket kommer antagligen bli fetskoj, för alla våra personalfester har varit outstanding ;) haha. Nej men det ska bli najs, vi ska käka & supa. Sen pröjsar chefen med, så man ska inte klaga.. det enda man ska se till är att man klarar gå av båten efteråt, för då väntar krogrunda i stan^^ känns som kvällen kommer bli tuff =P haha.. Har dock lite beslutsångest om vad jag ska ha på mig - som vanligt. Fast har hela dagen på mig imorgon att greja med det.

Nu ska jag bara kolla lite på datan, sen en snabbis på tv'n med sen sooova.

Take care, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0