tierd

22:59     Så var man hemma, mätt & belåten..

Drog hem från oskar vid 4 tiden, sen var det hem packa sen direkt till halmstad. Så ikväll hade jag min första träning med Halmstad. Den gick väll sådär om jag ska vara ärlig, eller det gick bra fram tills jag inte fick luft längre.. Så jag kunde varken ge gärnet eller vara med på hela träningen, surt! Antagligen så är det ansträngnings astma som jag har fått, men är inte helt säker. Så det blir ett besök till farbror doktorn innan jag kan gå på is igen. För det känns fett meningslöst att köra dit & inte kunna ge allt.

Sen var dom inte alls på den nivån jag trodde de skulle vara heller, MEN man ska väll inte klaga, allt är iofs bättre än rögle. Det är nog lite så att jag vande mig & trivdes så fett bra på swish att jag inte trodde att jag skulle få sänka mig så mycket nivåmässigt igen. Alltså, det är lite svårt att förklara hur jag menar. men ja :p

Morgondagen... Tänkte dra till gymmet när jag vaknat och köra ett hårt pass, sen jobb 16-24.. Anna ringde idag och frågade om jag kunde hoppa in, och egtersom jag inte hade några planer för morgondagen så kunde jag lika gärna jobba.. goa pengar ialf ;)

Nu ska jag kolla jobbtider och lite sånt. Sen nanna kudden, är fett trött.

Puss.

jag saknar min tiger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0