tisdagskwäll

22:26    Har varit hemma sen typ halv 9. Var så lite att göra på hobb så jag kunde sticka tidigare :P Rätt så skönt faktikst.. Så nu har jag lirat lite GH, snackat en runda med oskar, och nu funderar jag om jag ska duscha eller kolla nån film först och dusha sen. Fast å andra sidan så kan jag iofs träna imorrn bitti.. Hmm. jo det gör jag nog, får passa på nu när man har lite tid över. tror dock att jag kör något pass här hemma ist, har massa övningar och grejs som jag lika gärna kan köra här som på gymmet..

Sen imorgon måste jag få iväg det där mailet till halmstad, måste måste måste!

Annars, ja de vettifan. På fredag skulle vi egentligen firat sofie, men nu verkar det inte bli av riktigt. Så får hitta något annat att göra, eller mja jag ska iofs dra uti vilket fall som helst hade jag tänkt, kan behövas ibland :) Yeahy, nu fick jag värsta ideén, måste bara komma ihåg den med.

Nu ska jag nog kolla runt lie till & fixa lite me datan, sen kallar nog sängen. humpf, jag som hade velat göra något ikväll :/ men yes, så är det ibland..

pussepuss


take me back - sweden rock 2008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0