trött

18:51     Helt slut. kom hem från jobb för en halvtimme sen, började jobb 09:00 idag. Erik skulle vatt där med, men smarte han hade noll koll och sket i att komma sen, snällt. Så nu har jag sletet som ett djut hela dagen med städning och att stänga resturangen. eftersom vi nu har stängt för säsongen så skulle ALLT rengöras och så. gosh vad mycket^^

Nu ska jag käka lite nudlar sen slänga mig i duschen och 21:00 tar jag bussen till stan. Ska hinna med lite guitar hero med ;D var värsta sugen igår, men var ine hemma så, så nu får man ju passa ¨på  :p

förresten i fredags, när vi hade spexfoto med elevrådet så hade jag med mig massa kläder och så. Sen skulle jag ta bussen oh glöämde påsen på busshållsplatse, TVÅ minuter senare kom jag på det och sprang dit, men då var påsen borta, jag HATAR höganäs, jag HATAR alla jävla klåfingriga idioter som bor vid långaröd!!!! död åt er! jag menar dom kläderna betydde mcyket för mig, och det mesta var köpt på sweden rock, så fuck off idioter, jag hatar er som tattade det!

Nej nu är nog nudlarna klara. take care, puss.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Va? Är Elevrådet redan valt? Jag trodde att man fick rösta det på nästa stormöte...

2008-09-01 @ 07:08:20
URL: http://evelinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0