tröttare än tröttast



14:26      usch ja, är så inihelvetes trött. vaknade vid halv 11, tog en dusch och slappade.. men sen var jag så trött avv jag gick och la mig igen, sen vaknade jag vid 2 ^^ ugg känns som denna dagen kommer bli lite seg..

Kollar halvt på OS med, synd as hell att kallur är ute, usch ja, vem fan har sagt att det är enkelt att vara i sin livs form. Nej jag tycker riktigt synd om henne. Hoppas hon håller i 4 år till. Egentligen så vet jag inte riktigt varför jag kollar nu, det är inga svenskar som tävlar och jag är inte så intresserad egentligen för det är mest bara kval nu. Iofs längdhopps final för män. men endå. Äch, har endå inget bättre för mig =P

Tänkte gå ner och tillaga det komplicerade rätten nudlar, ni vet sånna som komer i en förpackning med kryddor som man sen kokar i tre minuter. Får se om jg klarar av alla finesser, jag måste ju ha mat. eller snarare frulle/lunch, typ =P

Nej nu kurrar magen as hell :P nästa destination: KÖKET!

take care, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0