trötter

22:58   Det har varit en lång dag idag, dagen började att jag försov mig och kom försent till skolan, visst bara en kvart men endå^^  Sen slutade skolan 6 och då bar det av direkt till jobb och var där till 9 - halv 10.. och nu sitter jag här.. Jag har fått jobb med förresten :) Helgjobb ialf, på campingen :) fett skönt, trivs verkligen där med. Fast nu kommer jagjobba i receptionen så det är mcyket nytt, men jag lär mig säkert det ganska så snabbt :)

Utäver det så hade vi fotografering i skolan idag, jag blev inte bra ;) haha. som vanligt dådå^^ Men jag börjar bli frisk nu känns det som ialf, så förhoppningsvis så kan jag böra träna på måndag igen :D:D oh, just det. jag fick hem mönstrningslappen idag så den 10 nov gäller det. Jag kommer få hemskickat en kallelse när det börjar närma sig om tid och så :) och på tal om kallalse så fick jag en från tandläkaren idag med, ska dit snart =P haha har hänt lite saker idag fan :P

Men imorgon är det fredag, soft dag i skolan sen helg, UNDERBART! :D jobbar bara på söndag så det e naajs. Imorgon blir det som sagt middag med erica o nårra till sen utgång, men jag ska dock ta det lungt eftersom jag inte vill bli sjuk igen, så ingen sprit för min del :P

Nej nu ska jag sova, är helt slut efter dagen =P

förresten, oskar - just nu är jag FETT irriterad på dig. sluta säg massa skit som du endå aldrig håller, då är det bättre att hålla käften stängd ^^

så. god natt! take care, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0